Szoftverfrissítés

Szakembereink segítségével bármilyen kiépítésű Bosch-Tenovis telefonközpont hibaelhárítását, bővítését, karbantartását vagy áthelyezését kedvező áron vállaljuk.

Az alábbiakban szeretnénk néhány pontban összefoglalni az új szoftver előnyeit, újdonságait, valamint a szoftvercsere elmulasztása esetén fellépő kockázatokat. Természetesen felsorolásunk nem teljes, csak ízelítő az újdonságokból. Ráadásul a továbbiakban várhatóan jelentősen bővülni is fog.
ELŐNYÖK AZ ÚJ SZOFTVER MEGVÁSÁRLÁSA MELLETT

A szoftver fejlesztése hosszútávon folytatódik (várhatóan 2017-ig), tehát a rendszer élettartama viszonylag kis befektetéssel jelentősen meghosszabbítható.

Nem szükséges – jelentős beruházással – a meglévő teljes rendszer lecserélése annak érdekében, hogy a jelen kor által elvárt szolgáltatások használhatók legyenek.

Az új szoftver a meglévő teljes rendszert, valamint az új fejlesztésű T3 digitális és T3 IP készülékeket is képes korlátozás nélkül kezelni a továbbiakban.

Alkalmazhatóvá válnak az új Avaya one-XTM Deskphone Edition (96xx), az Avaya one-X™ Desktop Edition (SIP-Softphone), valamint a VoWLAN készülékek és alkalmazások.
A linuxos alközponti szoftver, az ehhez szállított vezérlő kártyák és a megfelelő analóg mellékállomási kártyák együttesen biztosítják a – megfelelő készülékek használata esetén – analóg melléken is a hívószámkijelzés szolgáltatást.

Az új perifériakártyák dupla melléksűrűségűek, azaz akár a meglévő Integral 33xE modulon belül is dupla mellékállomási számmal rendelkező rendszer építhető ki (analóg mellékállomási kártya esetén a tápegység vizsgálata szükséges.).

A GSM készülékek “alközponti mellékként” rugalmas működést biztosítva integrálhatóvá válnak:
• a munkatársak egyetlen telefonszámmal elérhetővé válnak
a beérkező hívás együtt csörög az asztali digitális és a GSM készüléken is, azt bármelyiken felveheti a felhasználó (be-kikapcsolható szolgáltatás)
• a GSM telefonról a hívás alközponti mellékre továbbkapcsolható (Mobility szerver).
WEB alapú központi easy Management Suite alkalmazásának lehetősége, mellyel a helyi rendszergazda felügyelheti a rendszert szerviz költségeket megtakarítva
• User Management (AeM 4)
• SNMP Management (NMC 5.0)
• Fault Management (FPM14)
• VoIP QoS-Monitoring (VMM 5.0).

A nyílt, standard interfészekkel, mint a SIP, CSTA, DSS1, QSIG, H.323, SNMP, XML, stb. egyszerű és problémamentes integráció lehetséges különböző vállalati szoftverek felé.

Nyolc résztvevős konferenciák kialakításának lehetősége.
Az egyre szélesebb körben elterjedt SIP platformon működő alkalmazások integrációjának lehetősége.

A legmodernebb Avaya Call/Contact Center alkalmazások integrálhatóvá válnak, biztosítva ezzel az Ügyfélszolgálat / HelpDesk hatékony működését.
Az új szoftverrel működő berendezések teljeskörű gyártói háttértámogatása következtében a karbantartás és javítás az Ügyfelek rendelkezésre áll, a gyártó által is folyamatosan biztosított.

További információkért keresse munkatársainkat!